Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i23, ne odvodi vodu

Problem

  • Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i23
  • Moja perilica posuđa prikazuje kod pogreške i ne odvodi vodu
  • Problem s odvodnjom vode u perilici posuđa

Primjenjuje se na

  • Perilice posuđa

Rješenje

Provjerite poklopac pumpe za odvod kako biste osigurali da je pravilno pričvršćen.

1. Isključite uređaj i odspojite mrežni kabel iz glavne utičnice.

2. Uklonite sustav filtra.

3. Uklonite preostalu vodu spužvom.

4. Povucite plastični poklopac pod kutom pomoću prsta.

Slika 1 - lokacija poklopca pumpe za odvodnjavanje

drain pump cover

5. Pažljivo uklonite sve strane predmete iz propelera i okolnog područja.

Strani predmeti (npr. komadići stakla, plastike, kosti ili čačkalice i sl.) smanjuju učinkovitost čišćenja i mogu oštetiti pumpu za odvod.

6. Vratite plastični poklopac na mjesto. Provjerite da nije labav.

7. Instalirajte sustav filtera i ponovno priključite uređaj.

Jer

Poklopac crpke za odvod je labav ili nedostaje - prikazan je i23 kod pogreške.

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis

Pronađite svoj priručnik za proizvod

Riješite probleme i potražite upute ili drugu dokumentaciju o vašem proizvodu.

Pronađi priručnik

Registrirajte svoje proizvode

Registrirajte svoje proizvode s Myaeg i pronađite sve što vam je potrebno na jednom mjestu.

Registriraj proizvod