Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
Problem
- Perilica suđa prikazuje jedan od sljedećih kodova pogreške: i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
Primjenjuje se na
- perilicu suđa
Rješenje
Problem:
Odnosi se na:
1. Ponovno postavite aparat
- Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte.
- Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje.
- Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja. Uključite perilicu suđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga.
- Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen.
2. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene
Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u korisničkom priručniku kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema.
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru
Ako gornji prijedlozi ne riješe problem, kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.
Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem s perilicom posuđa, preporučujemo kontakt s Ured za korisničku podršku
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.