Svjetlo pećnice ne radi
Problem
- Svjetlo pećnice ne radi
Primjenjuje se na
- Ugradbena pećnica
- Samostojeći štednjak
Rješenje
1. Vaša pećnica je tehnički ispravna i nema greške s vašom pećnicom. Na nekim načinima grijanja svjetlo se neće automatski upaliti.
- Kako bi se uštedjela energija, način grijanja "Eco-steam" ne zahtijeva osvjetljenje pećnice.
- Kako bi se uštedjela energija, način grijanja "EcoBrats" ne zahtijeva osvjetljenje pećnice.
- Tijekom načina grijanja "vlažni vrući zrak" , svjetlo pećnice ostaje isključeno.
- Pogledajte korisnički priručnik za dodatne informacije.
- Preuzmite korisnički priručnik
2. Zamijenite žarulju.
- Ako svjetlo ne radi u bilo kojem načinu grijanja, a staklo žarulje je tamno / crno, vjerojatno je žarulja pregorena i stoga ju je potrebno zamijeniti.
- Pogledajte upute u kako zamijeniti žarulju korisničkom priručniku
- Prije kupnje nove žarulje provjerite točnu vrstu utičnice koja se koristi (npr. E14, G4, G9).
- Novu žarulju možete kupiti kod naših partnera ili u našem pozivnom centru na broj tel: +385 16323338
Napomena: Za zamjenu neispravnih LED žarulja / izvora svjetla koji su obično ugrađeni u proizvod, preporučujemo da se obratite ovlaštenom servisnom centru.
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru
Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera na broj tel: +385 16323338
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Pećnica prikazuje poruku o pogrešci C1, C2, C3, C4
- Pećnica prikazuje oznaku SAFE ili simbol lokota
- Voda na kuhinjskom podu tijekom pečenja
- Kuhanje na pari ne radi
- Funkcija samočišćenja kod parnih pećnica
- Čuje se konstantan zvučni signal, moja pećnica prikazuje 400
- Pećnica s rotirajućim gumbom ne kreće sa radom
- Pećnica prikazuje poruku pogreške F11 / F111 / F129
- Pećnica prikazuje poruku pogreške E0020
- Pećnica prikazuje kod pogreške (F i broj)
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.