SenseBoil indikatori trepću na indukcijskoj ploči
Problem
- SenseBoil® indikatori trepću
- Funkcija SenseBoil® ne radi
- Ne može se aktivirati funkcija SenseBoil®
- Kako mogu upotrijebiti funkciju SenseBoil®?
Primjenjuje se na
- indukcijske ploče s funkcijom SenseBoil®
Rješenje
1. Provjerite je li površina ploče suha
2. Dovršite sve što ste kuhali, a zatim odaberite slobodnu zonu kuhanja na kojoj nema preostale topline.
Ako se koriste sve zone kuhanja ili na njima ima nešto preostale topline, ploča će oglasiti kratak zvučni signal, a indikatori funkcije SenseBoil® će treptati i funkcija se neće aktivirati
3. Odaberite zonu kuhanja unutar 5 sekundi od aktiviranja funkcije SenseBoil®
4. Ako gornji savjet ne funkcionira, provjerite i promijenite postavku ograničenja snage na ploči
Pogledajte potpuni opis dostupan u isporučenom uz aparat.
Pozor: provjerite odgovara li odabrana snaga osiguraču kućne instalacije. Preporučuje se pomoć tehničara.
Ukoliko nijedno od prethodno navedenih rješenja ne uspije ukloniti problem, obratite se našem servisnom centru na broj
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Ploča za kuhanje prikazuje poruku L
- Ploča za kuhanje prikazuje kod pogreške E0 / E1
- Paljenje na mojoj plinskoj ploči za kuhanje neprestano iskri
- Kako isključiti DEMO način rada na elektroničkoj plinskoj ploči?
- Grijača ploča se ne može aktivirati ili ne radi
- Plinska ploča prikazuje poruku F
- Plinska ploča prikazuje poruku o pogrešci E6
- Čuje se zvučni signal i plinska ploča se sama isključuje
- Koji je kuhinjski pribor prikladan za zone kuhanja s indukcijskim grijanjem?
- Greške u postavljanju indukcijske ploče
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.