Povezana pećnica prikazuje grešku F215 na zaslonu
Problem
- Pećnica prikazuje kod greške F215 na zaslonu
- My Kitchen App prikazuje kod F215
Primjenjuje se na
- povezane pećnice
Rješenje
Ako vaša pećnica prikazuje kod F215 na zaslonu uređaja ili u aplikaciji, to znači da postoji softverski problem.
Ako se kod F215 prikazuje samo u aplikaciji, preporučujemo sljedeće korake:
- Ponovno instalirajte aplikaciju na svoj pametni telefon s najnovijom dostupnom verzijom
- Ponovno povežite pećnicu s aplikacijom
- Isključite pećnicu iz struje najmanje 30 minuta. Nakon toga ponovno povežite pećnicu s aplikacijom. U slučaju da je dostupno ažuriranje softvera pećnice, ono će se instalirati tijekom sljedećih 48 sati
Ako to ne uspije, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera jer to može biti tehnički problem koji nećete moći sami riješiti.
Ne zaboravite navesti informacije o kodu pogreške prikazanom prilikom naručivanja posjeta tehničara.
Za dodatne informacije, kupnju rezervnih dijelova ili narudžbu servisa kontaktirajte našu korisničku podršku na broj telefona:
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Pećnica stvara buku kada koristim funkciju ventilatora
- Simboli i funkcije na vašoj AEG pećnici
- Ventilator za hlađenje pećnice radi stalno
- Pećnica prikazuje poruku o pogrešci C1, C2, C3, C4
- Parna pećnica Electrolux - Kako koristiti različite razine pare i za koja jela su dobre? (video)
- Pirolitička funkcija samočišćenja pećnice daje loše rezultate
- Sat pećnice bljeska - podešavanje sata
- Pećnica prikazuje oznaku SAFE ili simbol lokota
- Kako se koristiti tehnikom Sous Vide na AEG parnoj pećnici?
- Kako ručno očistiti Electrolux pećnicu? (video)
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.