Kako spojiti pećnicu na dodatne pametne telefone?
Problem
- Kako spojiti pećnicu na dodatne pametne telefone?
Primjenjuje se na
- CombiSteam Pro Smart spojena pećnica
Rješenje
1. Instalirajte aplikaciju My Electrolux Kitchen / My AEG Kitchen na drugi pametni telefon ili tablet.
2. Prijavite se u aplikaciju istim podacima za prijavu koji ste koristili na prvom pametnom telefonu.
Za dodatne informacije kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Pećnica prikazuje poruku o pogrešci C1, C2, C3, C4
- Pećnica prikazuje oznaku SAFE ili simbol lokota
- Voda na kuhinjskom podu tijekom pečenja
- Kuhanje na pari ne radi
- Funkcija samočišćenja kod parnih pećnica
- Čuje se konstantan zvučni signal, moja pećnica prikazuje 400
- Pećnica s rotirajućim gumbom ne kreće sa radom
- Pećnica prikazuje poruku pogreške F11 / F111 / F129
- Pećnica prikazuje poruku pogreške E0020
- Pećnica prikazuje kod pogreške (F i broj)
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.