Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)
Problem
- Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)
Primjenjuje se na
- CombiSteam Pro Smart spojena pećnica
Rješenje
1. Pritisnite ikonu Plus za dodavanje novog uređaja
2. Pritisnite ikonu pećnice za povezivanje.
Pritisnite Dalje
3. Pripremite svoje kućne WiFi vjerodajnice.
Pritisnite Dalje
4. Provjerite je li u vašoj pećnici uključen WiFi, detalje potražite u .
Pritisnite Dalje
5. Pritisnite tipku Početna i idite na postavke WiFi-a na vašem telefonu
6. Uključite WiFi. Odaberite WiFi koji započinje s "AJ_".
Vratite se u aplikaciju
7. Unesite svoje WiFi vjerodajnice.
Pritisnite Nastavi
8. Imenujte svoju pećnicu. Pritisnite Registriraj se sada.
Za dodatnu pomoć kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Svjetlo pećnice ne radi
- Simboli i funkcije na vašoj AEG pećnici
- Pećnica prikazuje SIGURNO ili simbol lokota
- Kako dizati tijesto u pećnici, ako nije opremljena posebnim programom?
- Kondenzacija/voda/vlaga skuplja se u pećnici, unutar vrata pećnice i između staklenih ploča
- Voda na kuhinjskom podu tijekom pečenja
- Pećnica prikazuje kod pogreške (F i broj)
- Pećnica prikazuje poruku o pogrešci C1, C2, C3, C4
- Pećnica stvara buku kada koristim funkciju ventilatora
- Ventilator za hlađenje pećnice radi stalno
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.