Indukcijska ploča prikazuje šifru greške F2
Problem
- Šifra greške F2 pojavljuje se na zaslonu indukcijske ploče
- Funkcija SenseBoil® ne radi
- Ne može se aktivirati funkcija SenseBoil®
Primjenjuje se na
- indukcijske ploče s funkcijom SenseBoil®
Rješenje
1. Provjerite je li površina ploče suha
2. Nemojte aktivirati nijednu zonu s praznim loncem
3. Izbjegavajte primjenu ove funkcije s drugim tekućinama osim vode
Ukoliko nijedno od prethodno navedenih rješenja ne uspije ukloniti problem, obratite se našem servisnom centru na broj
Jer
- Šifra greške F2 ukazuje na to da je lonac prazan ili sadrži nešto tekućine koja nije voda nego, primjerice, ulje
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.