Funkcija SenseBoil ne funkcionira na mojoj indukcijskoj ploči

Problem

  • Funkcija SenseBoil® ne radi
  • Ne mogu aktivirati funkciju SenseBoil®
  • Kako mogu upotrijebiti funkciju SenseBoil®?

Primjenjuje se na

  • indukcijske ploče s funkcijom SenseBoil®

Rješenje


1. Odaberite zonu kuhanja unutar 5 sekundi od aktiviranja funkcije SenseBoil®.

Pogledajte potpuni opis naveden u našem isporučenom s vašim aparatom.

korisničkom priručniku

2. Dovršite sve što ste kuhali, a zatim odaberite slobodnu zonu kuhanja bez preostale topline.

Ako su sve zone kuhanja već u upotrebi ili ako u nekima postoji preostala toplina, ploča za kuhanje emitirate će kratki zvučni signal, a indikatori funkcije SenseBoil® će bljeskati i funkcija se neće aktivirati.

3. Provjerite jeste li koristili odgovarajuću količinu vode i/ili krumpira te odgovarajuću vrstu krumpira kako bi funkcija radila.

  • Uvjerite se da ukupna težina vode i krumpira ne prelazi 5 kg.
  • Upotrijebite samo hladnu vodu iz slavine i cijele, neoguljene krumpire srednje veličine.
  • Pogledajte potpuni opis naveden u ili

korisničkom priručniku

  • Kratke upute isporučene uz vaš aparat.

4. Provjerite i promijenite postavku ograničenja snage na vašoj ploči.

Pogledajte potpuni opis naveden u našem isporučenom s vašim aparatom.

korisničkom priručniku

Pozor: provjerite odgovara li odabrana snaga osiguraču kućne instalacije.

5. Provjerite je li lonac prikladan za funkciju SenseBoil® praćenjem prvog kuhanja.

  • Funkcija najbolje radi za zagrijavanje vode do vrenja i pripremu krumpira.
  • Pogledajte potpuni opis naveden u našem isporučenom s vašim aparatom.

korisničkom priručniku

  • Funkcija ne radi s lijevanim željezom i klizavim kuhinjskim posudama, npr. onima s keramičkom oblogom
  • Za postizanje najboljih rezultata prilikom zagrijavanja krumpira do vrenja preporučuje se posuđe od emajliranog čelika.
  • Različiti lonci postižu različite rezultate.
  • Provjerite različite vrste i veličine lonaca na odabranoj zoni ili provjerite lonac na nekoj drugoj zoni.

6. Provjerite je li površina ploče za kuhanje suha.

Upotrijebite samo lonce suhog i čistog dna.

7. Izbjegavajte generiranje vanjskih vibracija (npr. nastalih upotrebom blendera ili postavljanjem mobilnog telefona pokraj uređaja) dok se funkcija izvršava.

8. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:

+38516323338

Ako se problem ne riješi pomoću navedenih savjeta, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis