Sušilica prikazuje kod pogreške E60 i ne zagrijava se

Problem

  • Sušilica prikazuje kod pogreške E60 i ne zagrijava se. To ukazuje na problem s grijanjem.

Primjenjuje se na

  • Ventilacijska sušilica
  • Kondenzacijska sušilica (tradicionalni grijač)
  • Sušilica s toplinskom pumpom

Rješenje

1. Pazite da se sušilica ne postavi primjerice u zatvoreni ormar bez ikakve ventilacije.

  • Sušilica se može postaviti kao samostojeći uređaj ili ispod pulta s odgovarajućim prostorom.
  • Pogledajte ili zasebni letak s uputama za postavljanje isporučen s vašim uređajem.

korisnički priručnik

2. Postavite uređaj u prostoriju koja ima dovoljno prostora i dobru prozračenost:

  • Ako se sušilica postavi u premalenu prostoriju, može doći do kondenzacije.
  • Pobrinite se da je prostorija dovoljno velika (veća od približno 10-12 m2).
  • Male sobe postat će vrlo vruće zbog sušilice i vlaga zraka će se kondenzirati na površinama pri nižoj temperaturi.
  • Problem se u većini slučajeva može ispraviti uz dobru ventilaciju, primjerice otvaranjem prozora ili vrata tijekom postupka sušenja.

3. Očistite filtre i brtvu na vratima.

Ako se filtri perilice, kondenzator i brtva na vratima ne očiste, mogu proizvesti nepotrebno veliku količinu vlage u prostoriji. Dodatne informacije potražite u korisničkom priručniku.

4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru

Kako biste dogovorili termin sa serviserom, kontaktirajte naš pozivni centar .

+385 1 6323338

Zabilježite prijavljeni kod pogreške i navedite ga kada zatražite servisiranje uređaja. To neće riješiti vaš problem, ali pomoći će našem servisnom tehničaru da prepozna uzrok problema.

Upozorenje: ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis