Perilica posuđa ne zagrijava vodu
Rješenje
Problem:
- Perilica posuđa ne zagrijava vodu.
Odnosi se na:
- integriranu perilicu suđa
- samostojeću perilicu suđa
Rješenje:
1. Ponovno postavite aparat
- Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte.
- Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči / prekidača za napajanje.
- Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja.
- Uključite perilicu posuđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga.
- Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen.
2. Pokrenite intenzivni ciklus i provjerite je li stroj iznutra topao kad ciklus završi.
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru.
Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
- Vrata perilice posuđa lupaju pri zatvaranju
- Kako isključiti AirDry na perilici suđa
- Tablete za perilicu posuđa ne otapaju se do kraja
- Perilica posuđa ostavlja bijele mrlje na posuđu i priboru za jelo
- Vrata perilice posuđa ne zatvaraju se pravilno ili su savijena
- Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja
- Perilica posuđa ne suši ili ne suši dovoljno dobro
- Perilica posuđa prikazuje poruku o pogrešci iF0, iFo ili iF1
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške iC0, iCo, iC1, iC2 ili iC3
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.