Oštećene ili labave komponente
Rješenje
Otkrivanje oštećenja prilikom raspakiravanja uređaja:
Ne priključujte i ne koristite uređaj.
- Odmah se obratite distributeru svog uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju vašeg proizvoda tijekom isporuke. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici.
Otkrivanje oštećenja nakon instalacije / prve uporabe:
- Obratite se distributeru svog uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju.
Zahtjev za servisom:
- Ako je moguće, navedite dotičnu komponentu kad kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
- Vrata perilice posuđa lupaju pri zatvaranju
- Kako isključiti AirDry na perilici suđa
- Tablete za perilicu posuđa ne otapaju se do kraja
- Perilica posuđa ostavlja bijele mrlje na posuđu i priboru za jelo
- Perilica posuđa ne zagrijava vodu
- Vrata perilice posuđa ne zatvaraju se pravilno ili su savijena
- Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja
- Perilica posuđa ne suši ili ne suši dovoljno dobro
- Perilica posuđa prikazuje poruku o pogrešci iF0, iFo ili iF1
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj aeg i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.